Visma Proceedo AB · Publicerad 5 nov 2021

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att ge support inom mjukvara, trivs du med ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Vill du dessutom arbeta på ett bolag som kännetecknas av tillväxt och engagemang? Då ska du höra av dig till oss på Visma Proceedo!

Din nya roll

I rollen som 2nd line Service agent kommer du leverera förstklassig service genom att hantera supportfrågor av teknisk karaktär och fördjupad felsökning till våra kunder. Tillsammans med dina härliga kollegor inom service desk kommer ni ge bästa möjliga support till våra kunder och leverantörer.

Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt! Placeringen är i Stockholm, med flexibla dagar på kontoret (mer i början för att du ska få en raketstart!). Här är vårt mission statement:

"We ensure that our customers succeed in their business by providing high quality service with a professional approach. We strive to continuously improve our own knowledge and to understand our customers' needs. By doing so we can offer informative and qualitative 2nd line support and at the same time educate our customers in our system."

Vem är du?

För att lyckas i rollen har du erfarenhet från kundsupport och är van att leverera förstklassig service! Du tycker om att jobba med system och IT-lösningar samtidigt som du gillar att leverera kundservice för att hjälpa kunder att lyckas, Det är ett plus om du har god kunskap kring applikationssystem och integrationer mellan system. Gissningsvis är du i början av din karriär med en högskoleutbildning inom ekonomi eller IT i bagaget eller så har du lärt dig genom tidigare arbetslivserfarenheter och din vetgirighet.

Du bör också behärska både svenska och engelska i tal och skrift på en hög nivå då du kommer använda dig av båda språken i det dagliga arbetet. Det är meriterande om du har god förståelse för företags inköps- och betalningsprocesser, att du har erfarenhet av arbete med affärssystem, EDI eller molntjänster/SaaS, samt läsa systemloggar.

Varför Visma Proceedo?

Vi erbjuder dig ett spännande arbete med professionella medarbetare i en miljö som genomsyras av framåtanda och utveckling. Vi är ett lönsamt företag med en stark tillväxt och möjligheterna för personlig utveckling och påverkan är stora. Visma Proceedo är en molnbaserad Purchase-to-Pay-lösning för att effektivisera processerna kring inköp och fakturahantering. Tjänsten vänder sig primärt till större företag, vi har många kunder inom den privata sektorn och vi är branschledande inom offentlig sektor.

Din ansökan

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 4 december. Vi har löpande rekrytering och hoppas hitta rätt person innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till Camilla Wahlund som är ansvarig för teamet, du når henne på +46732 74 25 59. Välkommen med din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Visma Proceedo är en del av Visma koncernen som är en ledande leverantör av affärskritisk programvara för ett mer effektivt och motståndskraftigt samhälle. Genom att förenkla och automatisera arbetet för företag och organisationer i alla storlekar förbättrar vi människors vardag. Koncernen utgörs av 13 600 fantastiska kollegor i över 200 bolag. Med över 1 100 000 privata och offentliga kunder i Norden, Benelux, Central- och Östeuropa och Latinamerika och en nettoomsättning på 1 741 miljoner euro 2020, är vi fast beslutna att göra morgondagen bättre än idag.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
4 dec 2021
Anställning
Tillsvidareanställd
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT

Inga fler liknande jobb tillgängliga