Visma Proceedo · Publicerad 7 juni 2021

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att ge support inom applikationer, trivs du med ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Vill du dessutom ha ett att arbeta i ett företag som kännetecknas av tillväxt och engagemang? Då ska du höra av dig till oss på Visma Proceedo!

Vad kommer du göra?

Visma Proceedo är en molnbaserad Purchase-to-Pay-lösning för att effektivisera processerna kring inköp och fakturahantering. Tjänsten vänder sig primärt till större företag, vi har många kunder inom den privata sektorn och vi är branschledande inom offentlig sektor.

I rollen som 2nd line Service agent kommer du hantera supportfrågor av teknisk karaktär, fördjupad felsökning samt hantera systemgenererade felmeddelanden. Du kommer tillsammans med dina fem härliga kollegor inom servicedesk ge bästa möjliga support till våra kunder och leverantörer. Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt!

"We ensure that our customers succeed in their business by providing high quality service with a professional approach. We strive to continuously improve our own knowledge and to understand our customers' needs. By doing so we can offer informative and qualitative 2nd line support and at the same time educate our customers in our system."

Vem är du?

För att lyckas i rollen har du erfarenhet från kundsupport och är van att leverera förstklassig service! Du tycker om att jobba med system och IT-lösningar, du har god kunskap kring applikationssystem och integrationer mellan system. Gissningsvis har du en högskoleutbildning inom ekonomi eller IT eller så har du lärt dig genom tidigare arbetslivserfarenheter och din vetgirighet.

Du bör också behärska både svenska och engelska i tal och skrift på en hög nivå då du kommer använda dig av båda språken i det dagliga arbetet. Det är meriterande om du har god förståelse för företags inköps- och betalningsprocesser, att du har erfarenhet av arbete med affärssystem, EDI eller molntjänster/SaaS, samt läsa systemloggar.

Varför Visma Proceedo?

Vi erbjuder dig ett spännande arbete med professionella kollegor i en miljö som genomsyras av framåtanda och utveckling. Vi är ett lönsamt företag med en stark tillväxt och möjligheterna för personlig utveckling och påverkan är stora.

Din ansökan

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 30 juni. Vi har löpande rekrytering och hoppas hitta rätt person innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till Camilla Wahlund som är ansvarig för teamet, du når henne på +46732 74 25 59. Välkommen med din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Visma Proceedo AB tillhandahåller molnlösningar för inköp- och fakturahantering (Purchase-to-Pay) till offentlig och privat sektor. Vi är 85 medarbetare anställda i Stockholm, Göteborg, Oslo, Riga, Vilnius och Sibiu. Våra kunder finns i Sverige, Norge Finland och Danmark. Vi söker nu dig som vill vara en viktig del i vår tillväxtresa där vi genom best of breed produkter skapar värde för våra kunder.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
30 juni 2021
Anställning
Tillsvidareanställd
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler liknande jobb tillgängliga