Visumservice i Stockholm AB · Publicerad 16 jan 2020

Arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare på CIBTvisas, Comet Consular och Visumservice arbetar du med att informera och svara på frågor från våra kunder. Du hanterar inkommande samtal och kommunicerar via e-post. Kundtjänstärenden kan vara både komplexa och av enklare karaktär, så som information om orderhantering av visumansökningar och affärsdokument, fakturafrågor samt vilka visumregler som gäller och vilka dokument som krävs för resor till världens alla länder. Du kommer även att arbeta med merförsäljning i kontakten med kund.

På Kundtjänst får du varierande arbetsuppgifter i högt tempo och du kommer, bland annat, att:
  • Hantera inkommande samtal
  • Vara en problemlösare och leta information på egen hand i system.
  • På ett flexibelt sätt kunna hantera många olika situationer med lätthet
  • Kommunicera med kunder via e-post och internt via chatt
  • Ta emot besök i receptionen
  • Ta emot/lämna ut bud över disk
  • Uppdatera kunders ärenden med korrekt information
  • Även boka bud och hantera e-visum efter intresse
Om dig

Vi söker personer som har erfarenhet av arbete i kundtjänst eller annat serviceyrke. Det är meriterande om du även har erfarenhet av försäljning av tjänster. Du har god datavana och behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt, då du kommer att administrera ärenden i vårt affärssystem. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, både muntligt och skriftligt. Vi samarbetar mycket över landsgränser och har engelska som koncernspråk.

Som person brinner du för kundservice och är inte rädd för att använda telefonen som redskap för att ge våra kunder en fem-stjärnig upplevelse. Du har alltid som mål att göra kunden lite extra nöjd och du är driven och ambitiös i ditt arbete.

Krav
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
  • 1-2 års erfarenhet av serviceyrke, gärna med inslag av försäljning
  • Erfarenhet av administrativt arbete med telefon som främsta verktyg
Meriterande
  • Systemvana och har arbetat med datorer
  • Att du behärskar ytterligare språk, så som Ryska, Kinesiska eller Arabiska.
  • B-körkort
Ansökan

För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på amir (@) kraftsam.se

Rekryteringen sker löpande, så skicka ditt cv och personliga brev redan idag.

Varmt välkommen med din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
14 feb 2020
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1

Inga fler liknande jobb tillgängliga