Xllnc Advise · Publicerad 14 sept

Dina arbetsuppgifter

Xllnc Advise söker till vår kund en 2nd Line supporttekniker. I rollen som 2nd Line supporttekniker är främsta uppgiften att lösa ärenden primärt inom de kompetensområden du arbetar inom och inte kan lösas av 1st Line. Arbetet består bland annat till en stor del av att analysera, felsöka, lösa problem och återkoppla tillbaka till användaren samt administration.

Din profil

Xllnc Advise söker dig som är social, noggrann, självgående och serviceinriktad person. Du har en positiv inställning och trivs med att analysera och lösa problem.

För rollen krävs det att du har arbetat med liknande uppgifter under de senaste åren och har en bred IT-kompetens. Du har mycket goda kunskaper och god kännedom om hård- och mjukvara såsom PC och skrivare. För rollen krävs det även att du har ett intresse om utvecklingen inom IT och goda kunskaper inom applikationer.

Krav
  • Du ska kunna behärska svenska samt engelska både i tal och skrift
  • Mycket goda kunskaper i Windows, Active Directory och nätverk
  • Mycket god kännedom om hård- och mjukvara
  • Erfarenhet av teknisk support
Meriterande

* Goda kunskaper inom ITIL

Om oss

På Xllnc Advise värdesätter vi varje individs utveckling. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Vi värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Uppdraget är en del av vår konsultuthyrning. Du kommer vara anställd av Xllnc Advise och arbeta som konsult ute hos vår kund.

Villkor

Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Arbetstider: 8-17
Ort: Stockholm

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
30 sept
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT