Cabonline Customer Service AB · Publicerad 21 aug

Ute efter nytt jobb inom norsk kundtjänst i Stockholm? Vi söker just nu norsktalande medarbetare inom kundtjänst till Cabonline!

Vi söker just nu en norsktalande medarbetare till Cabonlines kundtjänst inom koordinering av skolskjuts. Är du flytande i norska språket och har vana av kundservice och administration? Gillar du planering och koordinering och är duktig på att bygga relationer med kunder? Då är detta jobb någonting för dig - sök här!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Cabonlines kundtjänst erbjuds du en omväxlande tjänst med många kontaktytor - perfekt för dig som är en fena på kundkontakt och att bygga relationer. Du kommer vara en del av ett tight team som hjälper och stöttar varandra, såväl kollegor som chefer, för att ständigt leverera på topp. På Cabonline finns det tydliga utvecklingsmål och en möjlighet att växa i din yrkesroll samt på sikt ta dig an fler utmaningar inom bolaget.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som kundtjänst på Cabonline kommer du att koordinera och planera färdtjänst inriktad mot skolskjuts. Du kommer bygga upp täta och återkommande dialoger med din kundkrets, som kommer att vara en del av den norska marknaden. I rollen kommer du att:
  • ta emot inkommande samtal
  • koordinera och planera skolskjutsar
  • sköta administration i systemet
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen kommer du vara en del i ett mindre team som i sim tur tillhör en större avdelning inom kundtjänst. Dina arbetstimmar fördelas mellan kl 08.00-17.00 med möjlighet att påverka vilka pass som passar just dig. Detta jobb är på heltid och startar enligt överenskommelse. Cabonlines kontor ligger i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg.

Du kommer även få en grundlig genomgång och introduktion innan du startar med att ta emot egna samtal samtidigt som du har aktiva coacher tillgängliga vid frågor och funderingar.

VEM ÄR DU?

Till denna roll inom kundtjänst tror vi att du är servicemässig och duktig på att bygga och förvalta kundrelationer. Med fördel har du jobbat inom kundtjänst eller i ett annat jobb där du har haft telefonen som främsta verktyg. Vi ser också att du har flytande kunskaper i norska och känner dig bekväm i språket både i tal och skrift.

Vi ser också att du är är administrativt lagd samt har god IT-/datorvana. Förutom detta tror vi även att du som person är en skicklig problemlösare som tar stort ansvar över ditt arbete och dina ärenden. Du är också flexibel när det kommer till att anpassa sig till kundens önskemål och behov. Sist, men allra viktigast, ser vi att du är en serviceperson ut i fingerspetsarna och gillar att nå uppsatta mål tillsammans med dina kollegor!

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga