Aimo Park · Publicerad 22 nov 2021

Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag.

Om tjänsten:

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats.

Vem är du?

Du som söker denna roll passar in på följande:
  • Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus
  • Du drivs av att jobba mot uppsatta mål
  • Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt
  • Du trivs i högt tempo och är stresstålig
  • Du är kommunikativ och en teamspelare
  • Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo
Krav för tjänsten:
  • Gymnasieutbildning
  • God datorvana
  • Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
  • Erfarenhet inom administrativt arbete/ service
Start: Omgående

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning

Lön: Enligt kollektivavtal

Placering: Uppsala

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta liza.diakova@kraftsam.se eller josefin.drakopoulou@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
3 jan 2022
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Försäljning
Underkategori
Kundservice

Inga fler liknande jobb tillgängliga