Hemfrid · Publicerad 9 okt 2019

Hemfrid fortsätter växa och söker nu en Affärsutvecklande Områdeschef som vill vara med att utveckla vårt Uppsalakontor. Du ges i denna roll stort mandat att på eget initiativ utveckla affärsområdet, och jobbar nära ditt team för att ni tillsammans skall ge våra kunder bästa möjliga kundupplevelse. Låter det som något för dig? Då kan du vara vår nästa kollega!

Dina arbetsuppgifter

Som Områdeschef har du en avgörande roll för att leverera en riktigt bra tjänsteupplevelse för våra kunder i Uppsala. Du är nätverkande och drivs av att genom nya tillvägagångssätt hitta kunder och arbetar aktivt för att skapa professionella och långsiktiga kundrelationer. Du kommer ha mycket kontakt med våra kunder via telefon och mail, likaväl som genom säljbesök, mässor och övriga aktiviteter. Du har en mycket operativ roll och hanterar all form av kundhantering - från uppstart, återkoppling, merförsäljning, reklamationer och kundavslut. I din roll arbetar du aktivt mot företagets mål och KPI:er och rapporterar till Regionchef för Mälardalen.

Du leder ditt team i Uppsala som består av tre Bemanningschefer som i sin tur är chefer över våra Hemfridare (städare). I rollen som Områdeschef stöttar du våra Bemanningschefer vid svårare personalärenden, planering av resursbehov och övriga utmaningar som sker i den dagliga driften med fokus på personal och schemaläggning.

Då vi är mitt i en tillväxtresa söker vi även dig som är nytänkande och vill utveckla vårt Uppsalakontor. Du ser lösningar snarare än problem, och hanterar nya utmaningar med stor entusiasm. Tjänsten är på heltid måndag-fredag och arbetstiden är förlagd mellan kl. 08.00 - 17.00.

Vi letar efter dig som
På Hemfrid drivs vi av goda kundupplevelser, och ser därför att du är genuint intresserad av service och försäljning för att trivas i denna roll. Du är affärsmässig och sätter upp höga mål, både för dig personligen, likaväl som hela ditt team. Vi ser också att du är nytänkande, entreprenöriell och har ett stort engagemang. Utöver detta söker vi dig som:
  • Har flera års erfarenhet av att arbeta inom service och försäljning
  • Har minst tre års erfarenhet från en ledande befattning
  • Haft kundansvar, och gärna arbetat med B2C
  • Är förbättrings- och resultatdriven
  • Vill jobba på ett företag under tillväxt, där det händer saker hela tiden!

Vi erbjuder

  • Självständigt och utvecklande arbete
  • Stort mandat till att driva och utveckla ditt affärsområde i det större bolaget
  • Utveckling/utbildning i service och ledarskap
  • Att vara med på Hemfrids tillväxtresa att ta tjänster i hemmet till nästa nivå
  • Självfallet har vi också kollektivavtal, friskvårdsbidrag, personalrabatter och tillämpar individuell lönesättning

Ansökan

Vill du bli en del i vårt team? Ansök redan idag, rekrytering sker löpande. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Vi tar inte emot ansök via mail utan ber dig skicka in via vårt ansökningsformulär.

För att kunna göra en så rättvis och objektiv bedömning som möjligt använder vi oss av urvalstester i denna rekrytering. Vid frågor om tjänsten eller processen kontakta Jessica Magnusson, Rekryteringsansvarig: Jessica.magnusson@hemfrid.se.

Välkommen till Hemfrid!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga