Azets Insight AB · Publicerad 29 jan 2021

Om tjänsten

Vi är ett modernt företag som ser värdet i att leda sig själv och kunna prioritera det viktigaste först. Vi arbetar digitaliserat och har även ett nära samarbetar med våra kollegor i Rumänien som avlastar dig i det administrativa arbetet. Rollen ger dig en möjlighet att få ett helhetsansvar för dina kunder men som en del av teamet finns du alltid där för att stötta och hjälpa dina kollegor. Du deltar även i kundmöten, har kontakt med kundernas anställda och strävar efter att utveckla leveransen och kundrelationen. Hos oss får du möjlighet till många karriärvägar i en stor internationell koncern samtidigt som du omges av kollegor som brinner för samma sak, lönehantering, rådgivning och service!

I tjänsten ingår bland annat att

Du arbetar proaktivt mot kund gällande rådgivning inom lön och HR samtidigt som du är ett bollplank och stöd till såväl kunder som kollegor. Rollen innefattar även ett ansvar i att säkerställa god kvalitet i löneleveransen samt att ha kundansvar för flertalet kunder och delta i kundmöten.

Dina kvalifikationer

Du har arbetat i minst 3 år med självständigt lönearbete, gärna från outsourcingbranschen och har goda kunskaper i Hogia. Vi lägger stor vikt på att du är en strukturerad person med teamanda och ser värde i att bygga relationer.

För att lyckas i ditt uppdrag i vår organisation är flytande svenska i tal och skrift ett krav samt bekväm med att kommunicera på engelska.

Har du en bakgrund inom sälj eller kundservice ser vi det som meriterande

Vi erbjuder

Dig att vara en del av en arbetsgrupp som känner glädje och stolthet över att få arbeta i en rådgivande roll. Vi är ett glatt gäng som stöttar varandra och drivs av att ge den bästa servicen! Du som medarbetare på Azets har tillgång till flexibla arbetstider, hälsoaktiviteter och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. Vi ger dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.

På Azets värnar vi om dig som person och ser värdet i att ha balans mellan arbetsliv och privatliv, därför välkomnar vi "Smarter working", en möjlighet för dig att kunna jobba både hemifrån och från kontoret.

Vi är totalt ca 30 personer som sitter i Gårda, Göteborg, i vår grupp är vi idag ca 16 personer som sitter både i Göteborg och Solna.

Har du frågor om jobbet kontakta rekryterande chef Maria Syrtén, maria.syrten@azets.com

Urval sker löpande och tillsättningen av tjänsten är så snart som möjligt så vänta inte med din ansökan.

Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
1 mars 2021
Anställning
Tillsvidareanställd
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
HR & Personal
Underkategori
Löner & Förmåner

Inga fler liknande jobb tillgängliga