Coor Service Management · Publicerad 12 feb

Coor har ansvaret för leverans av servicetjänster till Volvo Cars i Sverige och Belgien, ett av marknadens största facility managementavtal med tjänster som arbetsplatsservice, lokalvård och avfallshantering, mat och dryck, bevakning och säkerhet, space management, projektledning, reception och växel.

Vi går nu in i en spännande fas där vi accelererar arbetet med innovationer, synergier, utveckling samt koordinering av hela leveransen i Sverige och Belgien. Vill du vara med på vår resa mot nya höjder i samarbetet med Volvo Cars?

Arbetsbeskrivning
I rollen som kontraktsutvecklare blir du en nyckelperson i frågor kring förbättring, utveckling, digitalisering, försäljning och samordning. Du kommer att arbeta nära vår kund och tillsammans med ledningsgruppen på kontraktet driva utvecklingsarbetet kring leveranssynergier och utvecklingsinitiativ. Rollen omfattar också att vara ansvarig för viss avtalsadministration. Du har primärt Sverige som ditt arbetsfält med placering i Göteborg men där resor till Belgien förekommer. Du kommer att rapportera till Kontraktschefen för Sverige.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Leveranssamordning, samordna leveransen ur ett helhetsperspektiv med enhetliga arbetssätt och kundgränssnitt
  • Kundmöten
  • Leda och stötta utvecklingsprojekt
  • Planera, leda och genomföra uppdrag och projekt
  • Kalkylering, offertframtagning och löpande prisförfrågningar
  • Ekonomisk uppföljning och rapportering av projekt, både internt och externt
  • Kontakt och uppföljning av leverantörer
  • Stötta verksamheten kring system och avtalsfrågor
  • Administration såsom dokumentation från verksamheten
Vår kandidat
Vi söker dig som är analytisk med ett starkt affärsmannaskap och har drivkraften att utveckla vår leverans. Detta är en spännande roll för dig som trivs i en händelserik och föränderlig miljö. Vi ser att du är flexibel och har förmåga att anpassa dig när förutsättningar ändras. Du trivs med att konkretisera problemställningar och att hitta vägen framåt på ett effektivt sätt. Rollen förutsätter ett mycket metodiskt och strukturerat arbetssätt liksom en välutvecklad förmåga att prioritera.

Vi lägger även vikt vid att du har hög energi, trivs med att hålla ett högt tempo och har förmåga att engagera och samarbeta med din omgivning.

Vi tror att du:
  • Uppskattar ordning och reda och känner dig bekväm med siffror
  • Gillar att ta egna initiativ och har en positiv inställning
  • Har en akademisk utbildning
  • Trivs med att arbeta både självständigt och i team
  • Har lett dina första projekt och vill ta nästa steg i utvecklingen
Du kommer själv kunna vara med och styra ditt arbete och upplägg. Coor är ett företag med många möjligheter och denna roll är en bra språngbräda för att kvalificera sig till andra spännande tjänster inom Coor.

För mer information kan du kontakta Jakob Faergemann, Kontraktschef 010-559 58 66 eller jakob.faergemann@coor.com

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 15 mars 2019. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Om Coor
Coor är en av Nordens ledande serviceleverantörer inom facility management (FM). Vi samordnar, utför och utvecklar olika tjänster i och omkring en fastighet. Ambitionen är att leverera marknadens smartaste och mest utvecklade erbjudande - vi kallar det Service med IQ.
Bland kunderna finns större och mindre verksamheter i många sektorer, såväl privata som offentliga. Coor bedriver verksamhet främst i Norden, men har också viss närvaro i Belgien, Estland, Polen och Ungern.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
16 mars
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga