Vill du jobba med människor som växer och upplever effekten av utveckling? Som kundansvarig hos Prové kommer det att vara ditt riktmärke i vardagen. Din uppgift blir att forma, förklara och sälja in managementtjänster inom både offentlig och privat sektor.
Hur kan du lyckas i den här rollen?
Framför allt behöver du vara nätverkande, relationsbyggande, lösningsorienterad och genuint intresserad av att hjälpa dina kunder att utvecklas. Lägg till ett hjärta som verkligen bryr sig om och ett intellekt som kan fånga affärsmöjligheter. Samt ett litet drag av Sherlock Holmes som hittar kontaktpersoner, beslutsfattare och kundinterna samarbeten.
Hur jobbar du idag?
Lyssnar du och ställer frågor för att förstå kundens behov, skapar tillit och med det relationer som varar över tid? Hjälper du kunder inom regioner, myndigheter, stad och kommun eller privata företag att nå sina mål? Då kommer du att känna igen dig i rollen. Addera att du kommer att ge dina kunder möjligheter till en ny upplevelse, chans att utmana sina mönster och beteenden och lära sig något nytt. Du vet att genom att leda människor och organisationer genom förändring kan vi skapa verklig effekt.
Tillsammans
Hos Prové är din individuella säljinsats inte det viktigaste utan den lösning du och ditt team, kund och konsulter skapar tillsammans. Parallellt med kunduppdragen löper aktiviteter och arbetssätt för att skapa en gemensam kunskapsplattform och spetskompetens. Din kompetens och input är värdefull och du deltar aktivt i kompetens- och tjänsteutvecklingsarbete. Det finns en stark sammanhållning, ni hjälper varandra, har roligt och värdesätter tid tillsammans Lagarbete är en del av Provés själ och målet är alltid 100% nöjda kunder. Provés samhällsengagemang Attityd, som stärker barn och ungdomar, är en viktig del av företagets identitet.
Kontoret är beläget intill havet vid Önnereds brygga, Göteborg. Här finns det gott om plats för möten och aktiviteter.
Ansökan
Välkommen med din ansökan via jerrie.se senast 28 februari. Har du frågor kring tjänsten? Hör gärna av dig till Helene Hagman, +46 708 204 704, helene.hagman@jerrie.se, Linkedin