SJR · Publicerad 15 apr 2021

Har du något års erfarenhet inom operationellt inköp och trivs i en roll där du får följa hela inköpsflödet och gör det med noggrannhet, nyfikenhet och med stort ansvar. Då tror vi att denna breda tjänst hos vår kund inom servicebranschen kommer passa dig. Uppdraget är 12 månader med start omgående med placering i Järfälla.

Mer om tjänsten:

Som inköpare är du spindeln i nätet och ansvarar bla för planering av leveranser, lageråtgång, orderflödet och uppföljning av slutprodukt. Du kommer tillhöra en grupp inom orderservice och avrop på åtta personer och du kommer ha stort ansvar för den dagliga driften tillsammans med dina kollegor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Inköpsplanering
  • Operationella inköp
  • Uppföljning mot leverantör med mycket kundkontakt gällande leveranser
  • Registrering av order i Visma
  • Support via telefon och mail
Vem är du:

Du har arbetat med inköp och orderhantering i ca två år samt innehar relevant utbildning inom inköp eller ekonomi. Du trivs i en serviceinriktad roll och kan arbeta både självständigt och bidra i grupp. Du har goda systemkunskaper och har du arbetat med Visma business är det en merit. Vi ser gärna att du är serviceminded med kunden i fokus samtidigt som du är strukturerad, administrativ och kommunikativ då rollen innebär många kontaktytor både internt men framförallt med leverantörer och kunder. Att ha förmågan att se helheten i flödet och arbeta proaktivt kommer vara en nyckel för att lyckas i rollen.

Ansökan

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.


Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare.
Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel:Junior inköpare till globalt servicebolag
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
14 juni 2021
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi
Underkategori
Inköpare
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga