Ramudden · Publicerad 9 juni 2021

Vi söker nu dig som med starkt affärsfokus och ett entusiasmerande ledarskap kan ta vår Depå i Kristianstad till nästa nivå.

Alla har rätt till en säker arbetsplats! Ramuddens affärsidé är att hjälpa våra kunder att skapa säkra väg- och byggarbetsplatser. I vår service ingår bland annat att utforma, utrusta och bemanna dessa platser så de klarar både arbetsmiljö- och trafiksäkerhetskraven. Vi finns idag på ett 60-tal platser i Sverige. Norge, Finland och Estland och vi har dotterbolag i England.


Din roll

Som Depåchef för vår enhet i Kristianstad är ditt huvudsakliga fokus att med ett tydligt, inkluderande och entusiasmerande ledarskap driva enhetens fortsatta tillväxt. Du leder ett team av fem duktiga och engagerade medarbetare som likt du har att stort intresse för att göra affärer och skapa långsiktiga och nöjda kunder. Samtidigt som din roll är bred och din arbetsdag är varierande så får du mycket god stöttning från centralt håll, detta så att du och dina kolleger så ni kan fokusera på att göra affärer och driva fortsatt tillväxt.

Som Depåchef har du personalansvar för alla anställa på enheten, vilket i sin tur innebär att det är du som har yttersta ansvaret för att din personal är motiverad, mår bra och erbjuds möjligheter att växa och utvecklas. Du har budget och försäljningsansvaret för enheten. Du verkar såväl strategiskt som operativt i försäljningsarbetet och en stor del av din tid tillbringar du ute hos befintliga och potentiella kunder.

Din bakgrund
Du är en naturlig, driven, coachande och beprövad ledare. Ditt ledarskap tar utgångspunkt i ditt starka intresse för såväl medarbetarens som företagets utveckling. Du har en förmåga att få saker och hända och du trivs bäst när du får nytta av din starka inre motor och din förmåga att bygga långsiktiga relationer. Du är noggrann, ansvarstagande och du har alltid kunden i fokus - ditt positiva sätt och din goda känsla för service är anledningen till att du redan idag är en uppskattad och skicklig säljare. Du trivs med att vara involverad i högt och lågt och du är van att planera och disponera din tid på ett sätt som tar dig, ditt team och affären framåt.

För oss är viktigt att du har förståelse för våra kunder, vi söker därför dig med koppling till anläggnings- och/eller byggbranschen. Du har grundläggande företagsekonomisk förståelse och god administrativ vana. Goda kunskaper i svenska och engelska samt körkort krävs.

Vi erbjuder
Ramudden erbjuder en stabil arbetsplats med stark sammanhållning och stor entreprenörsanda. Vi på Ramudden ser personalen som den viktigaste tillgången, därför satsar vi extra på våra medarbetare. "Passion for health" är vår interna friskvårdssatsning som fokuserar på att vi skall må bra i vardagen, stärka sammanhållningen och leva hälsosammare. Vårt sätt att göra det roligare att gå till jobbet.

Ansökan
Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att fylla i ansökningsformuläret. Observera att vi inte tar emot ansökningar per e-post. Sista ansökningsdag är 15/8. Vi kommer påbörja urvalsarbetet V33.

I denna rekrytering samarbetar vi med Roi Rekrytering. För frågor rörande rekryteringsprocessen och rollen, vänligen kontakta ansvarig Rekryterare Björn Jonasson; bjorn.jonasson@roirekrytering.se alternativt 0709-261 227.

Om Ramudden
Ramuddens affärsidé bygger på att hjälpa våra kunder att skapa säkra väg- och byggarbetsplatser. I vår service ingår bland annat att utforma, utrusta och bemanna dessa platser så att de klarar både arbetsmiljö- och trafiksäkerhetskraven. Ramudden finns på ett 60-tal platser i Sverige, Norge, Finland och Estland (samt dotterbolag i England). Ramudden omsatte 2019 1,2 miljarder och har ca.600 anställda. Besök gärna vår hemsida för mer information om oss.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
Löpande
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1

Inga fler liknande jobb tillgängliga