Atria Sweden · Publicerad 11 dec

Är du en driven löneadministratör ute efter en ny utmaning? Till Atria Sweden i Sköllersta söker vi nu en löneadministratör på 75%. Uppdraget förväntas starta i januari 2019 för att pågå under drygt 10 månader framåt. Urval och intervjuer sker löpande- skicka därför in din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Arbetet som löneadministratör är händelserikt och innefattar ett brett arbete med hela löneprocessen, månads- samt årsvis, både kollektiva- och tjänstemannalöner. Du kommer även få ansvara för rapportering av pensioner, ta fram och bearbeta statistik samt viss personaladministration.
Som löneadministratör tillhör du en löneavdelning på fyra personer där man har ett fokus på att ständigt utvärdera, förbättra och utveckla löneprocessen.

Vem är du?

Vi letar efter dig med några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter och/eller relevant utbildning inom området. Som person tror vi att du är serviceinriktad, noggrann och har en förmåga att se detaljer med en hög noggrannhet. Det är viktigt att du kan driva ditt eget arbete framåt och att du snabbt kan sätta dig in i din nya roll.
Har du erfarenhet av att ha arbetat i AGDA är det meriterande.

Atria Sweden AB

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag och arbetar med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Pastejköket, Lithells, Ridderheims, Lagerbergs kyckling och Tzay. Vi finns på ett 10-tal platser i Sverige.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
18 dec
Ort
Kumla
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi, HR & Personal
Underkategori
Löner & Förmåner