Burger Söhne AB · Publicerad 22 nov 2019

Erfaren administratör som vill få en nyckelfunktion i ett snabbt växande företag?

Burger Söhne Sweden i Malmö söker nu en självständig administrativ koordinator med kontorsansvar. Motiveras du av att jobba med en variation av arbetsuppgifter, med många kontaktytor och där service står i fokus? Hos oss har du chansen att axla en nyckelposition där du förutom dina dagliga arbetsuppgifter inom bland annat ekonomiadministration, får utrymmet att utveckla administrativa processer och rutiner.

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Konsumenten är hjärtat i vår verksamhet och vårt mål är att skapa nöjda kunder, lojala mot våra varumärken, på alla kontinenter! Vi vill erbjuda innovation och ständig kvalitetsförbättring. Med oss kommer du att vara en del av ett företag med starka kärnvärden som; ärlighet, öppenhet och fokus. För oss är det viktigt att ha kul på resan!

Burger Group är en av de internationella ledarna inom cigarrer och cigarriller, såväl som innovativa snus/nikotinhaltiga produktsegment. on! är en nikotinprodukt utvecklad av Burger-gruppen. Lanserad i USA, Sverige, Österrike och Japan, har on! blivit en av marknadsledare i den nya kategorin och vann bästa New Products Award 2018 i USA.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som kontorsansvarig administratör kommer du att supportera dina kollegor inom andra funktioner och samordna den svenska organisationen i fråga om ekonomi, löneberedning samt generell administration. Du kommer även ha ett övergripande och administrativt kontorsansvar.

Några av dina arbetsuppgifter kommer bli att:
  • Förbereda och tillhandahålla korrekt finansiell/ekonomisk information till externt redovisningsföretag
  • Hantera kundfordringar, betalningar samt övervaka cash flow
  • Hantera ekonomirelaterad interndokumentation, analys och rapportering.
  • Ansvara för löneberedning (ca 20 medarbetare) och personaladministration samt ha kontakt med extern payroll-partner
  • Koordinera och förbereda interna och externa möten, konferenser, resor mm.
  • Vara kontaktperson för partners inom bland annat resor, försäkringar, parkering och biluthyrning.
  • Ansvara för posthantering.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du ansvarar för ett flertal administrativa uppgifter och stödjer på så sätt svenska verksamheten samt Sverigechefen, som du även rapporterar till. I rollen samarbetar du med alla berörda funktioner och avdelningar internt samt kommunicerar externt med både tjänsteleverantörer och partners. Positionen är placerad på det svenska huvudkontoret i Malmö, Limhamn.

VEM ÄR DU?

Administration av bred karaktär är din grej och något du har flerårig erfarenhet av. Det är en fördel om du har hanterat ekonomi- och löneadministration. För att kunna samverka med hela organisationen, både den svenska och internationella, kommunicerar du väl på både engelska och svenska, i tal och skrift. Du är en van dataanvändare och sätter dig lätt in i nya system.

Som person ser vi gärna att du har ett systematisk arbetssätt och agerar på eget initiativ. I rollen har du nämligen ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och därmed behöver du vara både självdrivande och handlingskraftig. Då du kommer ha en viktig servicefunktion i bolaget är det av största vikt att du har lätt för att samarbeta samt att du är kontakt- och relationsskapande. Då du kommer ansvara för en stor bredd av uppgifter, högt som lågt, ser vi att du tar dig an ditt arbete på ett flexibelt och prestigelöst sätt samt skapar en stabil och positiv arbetsatmosfär.

Det är en fördel, men inget krav, om du har möjlighet att börja på kort varsel.

Vi ser fram emot att ta emot din ansökan med CV på engelska.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
13 dec 2019
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration

Inga fler liknande jobb tillgängliga