Trianon · Publicerad 19 sept 2019



Kundtjänst/administration

Trianon är det lokala fastighetsbolaget som äger, förvaltar, utvecklar samt bygger bostäder och kommersiella fastigheter i Malmö. Vi verkar för ett hållbart boende både socialt och miljömässigt med ett arbetssätt som präglas av flexibilitet, lyhördhet och hög servicenivå. Trianons fastighetsbestånd omfattar 68 fastigheter, fördelat på cirka 73 procent bostads- och samhällsfastigheter och 27 procent kontors- och handelsfastigheter.

Vi förstärker nu organisationen med ytterligare en kundtjänstmedarbetare

Ansvarsområden

Du kommer tillsammans med en kollega att ansvara för växel och övrig administration för att möjliggöra den dagliga driften på kontoret.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära att:
  • Ta hand om växel och kundtjänst
  • Hantera inkommande och utgående post/mail
  • Resebokningar
  • Ställa iordning konferensrum för externa och interna möten
  • Beställa kontorsmaterial och diverse inköp
  • Inköp av frukost/fika etc.
  • Boka diverse evenemang
  • Ansvara för ordningen på kontoret
Din bakgrund

Vi söker dig som har några års erfarenhet av kundtjänst och administration och har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande. Du har en god förmåga att strukturera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter. Du ska ha god datorvana och behärska svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du positiv och serviceinriktad. Du ser vad som behöver göras och har ett öga för detaljer. Vi tror att du trivs i en roll som kombinerar service och administration, där du arbetar självständigt inom givna ramar.

Du ska ha körkort.

För att ansöka tryck på "sök tjänst" och ladda upp ditt CV och personliga brev.

Urval och intervjuer sker löpande dock senast den 18 oktober 2019.

Inga ansökningar via E-post.

Varmt välkommen med din ansökan.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
löpande
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Underkategori
Kundtjänst

Inga fler liknande jobb tillgängliga