Trianon · Publicerad 9 apr 2021

Om oss

Trianon är ett entreprenörsdrivet och expansivt fastighetsbolag som grundades 1973 och som äger, förvaltar, utvecklar samt bygger bostäder och kommersiella fastigheter i Malmö med omnejd. Vi verkar för ett hållbart boende och en hållbar stadsutveckling för både människa och samhälle - alltid med ett arbetssätt som präglas av flexibilitet, lyhördhet och hög servicenivå. Idag är vi börsnoterade på Nasdaq Stockholm och vårt fastighetsbestånd har ett marknadsvärde på cirka 9,5 Mkr. Med engagemang, nytänkande och mod som värdegrund vill vi på Trianon göra Malmöregionen till en ännu bättre plats att bo och verka i. Känner du som vi, hoppas vi att du söker denna tjänst. För mer information se www.trianon.se

Bli en av oss och följ med på vår spännande resa!

Trianon växer och behöver nu förstärka ekonomiavdelningen med en redovisningsekonom. Här får du möjlighet att arbeta i ett engagerat team där vi jobbar mot uppsatta mål i gott sällskap. Vi är cirka 70 anställda och huvudkontor i centrala Malmö där även denna tjänst är placerad.

Mer om tjänsten

Som redovisningsekonom arbetar du brett med ekonomi och tillhör ekonomiavdelningen. Du arbetar självständigt och kommer att få ansvar för ett antal bolag i vår koncern. Vi är ett team på fem ekonomer som arbetar med redovisning, så du har flera kollegor att utbyta erfarenhet med.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att vara:
  • Löpande bokföring
  • Upprätta, kontera och registrera bokföringsunderlag
  • Kundreskontra inklusive fakturering och påminnelser
  • Leverantörsreskontra och kontering av leverantörsfakturor
  • In- och utbetalningar
  • Månadsbokslut med periodisering, avstämning och momsredovisning
  • Årsredovisningar och deklaration
  • Diverse administration
Om dig

Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi, antingen på gymnasiet eller på högre nivå samt något eller några års erfarenhet av att arbeta som redovisningsekonom och som vill fortsätta att utvecklas i rollen. Du har sinne för siffror, är ordningsam, strukturerad, ansvarstagande, självgående, kommunikativ med god samarbetsförmåga samt har förmågan att förstå helheten och se samband. Dessutom är du en van användare av affärssystem och hanterar excel väl. Du tycker att det är utvecklande att vara med där det händer och motiveras av utmaningar. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet inom kundservice eller fastighetsbranschen sedan tidigare och att du sysslat med någon form av lagidrott.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta Emelie Thuvfesson på 040-611 39 00. För att söka tjänsten, klicka på "Sök denna tjänst" på vår eller på Roi Rekryterings webbplats. Sista ansökningsdag är 2021-05-03, men urval och intervjuer sker löpande, så välkommen med din ansökan redan idag!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
Löpande
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1

Inga fler liknande jobb tillgängliga