Visma Spcs AB · Publicerad 7 sept

Vi erbjuder en fantastisk möjlighet för dig som får energi av att leda människor, brinner för ett kundmöte i världsklass och har ett naturligt driv att få saker att hända!

Vad gör Visma Spcs?
Vår passion är att förverkliga företagandet och det gör vi genom att erbjuda professionella systemstöd inom allt från bokföring och fakturering till lönehantering , bokslut och skatter.

På enheten Customer Success jobbar vi som rådgivare till våra kunder. Vi guidar, hjälper och säkerställer att våra kunder jobbar på smartaste sättet i sitt program. Vi har också ansvar för att säkerställa att våra kunder är medvetna om de olika lösningar vi har att erbjuda. Vår rådgivning sker via flera olika kanaler. Våra kunder är allt från det nystartade lilla företaget till större professionella redovisningsbyråer. Frågorna som kommer in är därför av väldigt varierande karaktär och våra kunder befinner sig i ett stort spann - från de mest traditionella till de helt digitala.

Vad innebär rollen som Team Manager?
Ditt uppdrag hos oss blir att leda och driva teamet i Malmö mot effektiva arbetssätt, hög kundnöjdhet och behovsanpassad merförsäljning. I uppdraget ingår personalansvar för en grupp som idag består av 8 medarbetare. Vi ser dock stora möjligheter för tillväxt inom kort och teamet kan bli uppemot 15-20 personer. Givetvis får du en viktig och central roll i rekryteringen av nya medarbetare. Du har även ansvar för att teamet når uppsatta mål gällande effektivitet, kundnöjdhet och försäljning.

Vem är du?
Du har det givetvis i dig, detdär prestigelösa, professionella ledarskapet som gör skillnad på riktigt! Du har förmågan att utveckla andra genom coachning och får energi av att se dina medarbetare utvecklas.
Du är grym på att skapa en trygg och förtroendeingivande arbetsatmosfär som främjar medarbetarnas trivsel och teamspirit.

Genom din professionella framtoning och attityd ger du teamet en tydlig riktningskänsla och motivation att hålla fokus på målen ni ska uppnå. I och med att du är trygg i dig själv, uppmärksammar du andras positiva insatser, men räds inte att även hantera de gånger när mål och förväntningar inte uppfylls.

Det ligger naturligt för dig att arbeta systematiskt. Du planerar gärna i förväg och fördelar resurser på ett effektivt sätt. Men du gillar också när du får input från ditt team som kan bidra till förändring och nya arbetssätt.
Det är till fördel om du sen tidigare har:
  • Arbetat med support och service, gärna i en liknande befattning
  • Erfarenhet av kundmötet och försäljning via telefon eller chat
Men framförallt är du en ledare i världsklass!

Hos oss får du chansen att jobba med engagerade medarbetare på en av Sveriges mest spännande arbetsplatser. Vi lever efter vår people approach som innebär att vi vill ge dig som medarbetare alla förutsättningar för att kunna utvecklas hos oss. Vi har en schysst personalpolitik. Vi arbetar aktivt med friskvård och erbjuder en modern och stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till inflytande.

Har du "det"? Vi vill gärna ha ett CV och en ansökan där du berättar för oss på vilket sätt du skulle göra skillnad för våra medarbetare i Malmö! Sista ansökningsdag är 2018-09-27. Har du några frågor går det bra att kontakta Caroline Dreijer caroline.dreijer@visma.com eller tfn +46722475237
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Visma förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser inom både privat och offentlig sektor. 800 000 nordeuropeiska kunder använder idag Vismas produkter och tjänster. Koncernen har mer än 7000 anställda och hade 2017 en omsättning på 9 146 miljoner norska kronor.

Läs mer om vårt Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga