HL Display AB · Publicerad 13 jan 2021

Nu söker HL Display finsktalande medarbetare inom kundservice till kontoret i Nacka Strand i Stockholm. Sök redan idag!

Skulle du lockas av en rådgivande roll där du levererar bästa möjliga service för och skapa en unik kundupplevelse? Lockas du av att leverera förstklassig service i en central roll och viktig roll, där du erbjuds den spännande möjligheten att få vara med och påverka framtidens butiksupplevelser? Vill du bli en del av ett härligt team där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan? Då är det dig vi söker, läs mer och sök redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

HL Display är ett Globalt och världsledande företag som erhåller kompletta butikslösningar till kända varumärken inom dagligvaruhandeln. Tack vare en omfattande marknad råder det ingen brist på spännande och varierande arbetsuppgifter, framförallt blir du en viktig drivkraft i att utveckla kundupplevelsen och öka kundnöjdheten.

I rollen som customer service officer inom kundservice har du möjlighet att växa och utvecklas inom ett spännande och innovativt produktområde kopplat till design, inköp och produktion. Dina kunder inom retail återfinns inom många välkända varumärken som t ex Ikea, ICA och Coop.

Dina framtida arbetsuppgifter
  • Service och rådgivning via telefon och mail
  • Sammanställa och sända offerter till kund
  • Registrera order i Jeeves
  • Hantera returer och reklamationer
  • Uppdatera prisjusteringar från fabrikerna
  • Kontakt med transportörer vid bokning av specialleveranser
  • Kontakt med inköp, lager och leverantörer
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du blir en del av ett nordiskt team där du tillsammans med dina medarbetare i Stockholm, Oslo och Helsingfors ingår i avdelningen Customer Service Office och rapporterar till Customer Service Manager i Helsingfors.

Då en av kollegorna tyvärr går i pension finns det behov av att utöka teamet med en ny härlig kollega. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start senast sista februari. Du arbetar 8-17 med möjlighet att flexa vid behov för att få ihop livspusslet. Tjänsten ligger i fräscha lokaler nära vattnet i Nacka Strand som erbjuder fina omgivningar med närhet till service och goda kommunikationer.

Du erbjuds en gedigen introduktion samt därefter kontinuerlig utbildning. Här erbjuds du en flexibel arbetsplats och frihet under ansvar samt fina förmåner såsom arbetstidsförkortning, tjänstepension, kollektivavtal, friskvårdsbidrag samt rikskortet.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som brinner för kundservice och har ett stort lösningsfokus samt är duktig på att bygga relation med kunder. Du är kommunikativ och trivs att arbeta med telefon och mail som främsta arbetsredskap. Du förstår vikten av att vara företagets ansikte utåt och är stolt över ditt sätt att hantera kontakten med kunder.

Har du tidigare erfarenhet av Jeeves eller arbetat i något affärssystem eller CRM-system är detta meriterande för rollen. Ett krav är dock att du har god systemvana och hanterar Officepaketet. Då du kommer att arbeta i en nordisk kundtjänst är det även ett krav att du hanterar svenska och finska i tal och skrift samt har god erfarenhet av engelska, som är företagets koncernspråk. Har du kunskaper i norska är även detta ett plus men inget krav.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
11 feb 2021
Ort
Nacka
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1

Inga fler liknande jobb tillgängliga