We Quest · Publicerad 22 okt 2021

Har du ett eget inre driv, är självgående och vill vara med och bygga upp något helt nytt? Är du en person som alltid ser möjligheter och vill ta din utveckling till nästa nivå? Har du en bakgrund inom försäljning eller/och rekrytering och är van att prata med högt uppsatta IT-chefer? Då är denna annonsen skräddarsydd för dig.

Om företaget:

Vår kund specialiserar sig på uthyrning av generalister och förmedling av specialister inom IT. De är ett internationellt bolag som har hjälpt mer än 2000 personer ta nästa steg i sin karriär. Idag är man ca 400 anställda i Sverige och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Huvudkontoret ligger i Sundbyberg i norra Stockholm.

Nu håller bolaget på att starta upp ett helt nytt lokalkontor i Örebro och behöver därför ta in en person som befinner sig på plats i som säljande konsultchef. Målsättningen är att ta in fler kollegor inom en överskådlig framtid och att regionen ska vara bolagets näst största sett till omsättning (efter Stockholm).

Om rollen

Vår kund söker nu en "Account and Consultant Manager" till Örebroregionen. Ett område som man snabbt expanderar i. Idag finns 15-18 konsulter ute på uppdrag i Örebro med omnejd och det finns en stor potential att få denna siffra att växa snabbt. I dina arbetsuppgifter ingår:
  • Att skapa nya kundrelationer samt vårda befintliga kundrelationer.
  • Ansvara för merförsäljning på befintliga kunder
  • Ansvara för aktiva konsulter
  • Driva bemannings- och rekryteringsprocesser
I arbetet kommer du ha fantastisk stöttning av en erfaren regionschef som kommer att hålla i din onboarding, ha regelbunden kontakt med dig samt besöka dig med jämna mellanrum. Helt enkelt göra allt för att se till att du får en flygande start. Han kommer att ge dig stora möjligheter att utvecklas och vara med och du kommer tillsammans med honom att vara med och påverka utvecklingen av verksamheten.

Vem är du?

För att passa för tjänsten så ser vi att:
  • Du har minst 1-2 års erfarenhet av B2B-försäljning.
  • Du är en person som har en enorm vilja ett starkt inre driv att lyckas.
  • Du är självgående och målfokuserad.
  • Det är ett stort plus om du kommer från IT-branschen men av största vikt är att du har god förståelse för branschen och kan föra dig väl med ex. IT-chefer.
  • Det är meriterande om du har haft personalansvar tidigare och besitter goda ledaregenskaper
  • Det är ett stort plus om du har erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.
  • Du tycker om att ta ansvar och växer med uppgiften.
  • Du är en förtroendeingivande och likeable person.
  • Du är mellan 25 och 40 år.
  • Du innehar B-körkort





Förmåner
  • Personalbil genom bruttolöneavdrag
  • Friskvårdsbidrag på 3000 kr
  • Dator och telefon
  • Pension
  • Förmånsportal
Ansökan & Lön

Jobbtyp: Heltid

Plats: Örebro

Lön: Fastlön + Provision

Kontakt: We Quest Bemanning & Rekrytering. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om WeQuest

We Quest är ett rekrytering och bemanningsföretag som finns runt om hela Stockholm län. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Vi är rekryteringsspecialister inom sälj, administration, marknad och service. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Sökord: Account Manager, Business-to-business, konsulter, Rekrytering, Bemanning, IT, Cic
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
WeQuest är till grunden ett företag med bred erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Det vi har lärt oss från den skolan är att trivsel och belöning går hand i hand. Därför lägger vi mycket fokus på att verkligen lära känna våra kunder men framför allt den personal som vi jobbar med. Där målet i sikte är att matcha rätt person med rätt tjänst!

Vad gör vi för våra kandidater?
Tack vare vår kompetens inom bemanning och rekrytering så bidrar vi med stöd och kompetens. Vi vet att det ibland kan vara svårt att veta vad man ska tänka på vid en intervju för att presentera sig själv på bästa möjliga sätt. Därför stöttar vi våra kandidater genom hela anställningsprocessen. Vi slutar inte där heller, utan vi finns med i bilden även efter anställning för att göra en uppföljning och känna efter hur personen mår och hur vi kan bidra till en fortsatt utveckling.

Vad kan vi erbjuda?
WeQuest är återigen ett företag med bred kompetens och erfarenhet ifrån bemanning och rekrytering. Därför har vi satsat på att ge ett brett utbud av tjänster inom sälj, marknad och Administration så att personer som söker sig till oss har chans att välja karriär hos oss.
Vi strävar ständigt efter att öka utbudet av tjänster och genom att connecta dig med oss håller vi dig uppdaterad när nya tjänster kommer in som matchar din profil.

Varför är vi det bästa rekryteringsbolaget i världen?
Vi jobbar utifrån fyra kärnvärden som är kvalité, effektivitet, engagemang och resultat. Tack vare dessa grundprinciper som tillämpas i vår arbetsmetodik så har utvecklingskurvan i företaget sett god ut och vi kommer fortsätta sträva efter samma höga tempo!
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
3 dec 2021
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Försäljning
Underkategori
Account Manager
Visa var

Inga fler jobb från We Quest tillgängliga

Inga fler liknande jobb tillgängliga