Poolia · Publicerad 31 aug

Vi söker en administratör för ett tillfälligt uppdrag hos vår kund i Örnsköldsvik. Har du tidigare erfarenhet från arbete på teknikföretag eller industri samt från administration? Då är det här ett jobb för dig. Uppdraget är ett bemanningsuppdrag under 3 månader. Sök idag, urval sker löpande!

Arbetsuppgifter och kvalifikationer

I den här rollen stöttar du en ingenjör hos vår kund i alla delar av dennes projekt. Detta inkluderar exempelvis teknisk dokumentation och uppföljning av projektet. Du kan också komma att ansvara för mötesbokningar, kontakt med leverantörer och beställare samt andra vanligt förekommande administrativa sysslor.

För den här rollen ser vi att du som söker har någon typ av erfarenhet av tillverkande industri eller teknikföretag. Du bör vara bekväm med de tekniska termer som förekommer i arbete. Vidare har du god administrativ vana.

Du har lätt att kommunicera på både svenska och engelska och är van vid datorn som hjälpmedel.

Om Poolia

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
30 sept
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration