Industriverktyg Idg-Tools AB · Publicerad 25 nov 2020

Industriverktyg IDG-Tools AB startade 1996 och har idag ca 160 anställda varav 70 i Sverige. Vi säljer verktyg och maskiner i Sverige, Norge och Finland. Mer information finns på www.industriverktyg.se

Dina arbetsuppgifter:
Vi söker dig som är intresserad av ett varierande arbete med alla arbetsuppgifter som förekommer på en orderavdelning, såväl enkla som lite mer kvalificerade. Du kommer att arbeta med allt från orderregistrering, säljstöd, fakturering och kundsupport. Du kommer att ha ett nära samarbete med våra säljare och kunder.

Din bakgrund/Dina kunskaper:
Du har en gymnasieutbildning eller har en yrkesutbildning och har några års erfarenhet av administrativt arbete. Du har god datavana, gärna med kunskaper i Visma Business men det är inget krav. Du behärskar svenska i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper:
För att lyckas i din roll bör du kunna arbeta självständigt och strukturerat, vara noggrann och ha förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Du har god samarbetsförmåga, social kompetens och är serviceinriktad.

Vi erbjuder dig:
Ett utvecklande arbete i ett företag som har höga ambitioner och planer på fortsatt expansion. Din arbetsplats är belägen i Rosersbergs industriområde, nära pendeltågstationen, där vi finns i moderna ändamålsenliga lokaler.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med arbetstid mellan 8:00 och 16.30.

Flextid tillämpas.Tillträdesdag enligt överenskommelse.

Eventuella frågor besvaras av Industriverktygs kontorschef Anna-Karin Almkvist

tfn 08-505 25 312 eller vice VD Daniel Orevi 08-505 25 313

Ansökan e-postas till anna-karin.almkvist@industrigrossisten.se senast den 15/1 2021
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
Idag
Ort
Sigtuna
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration

Inga fler liknande jobb tillgängliga