Saltå Kvarn AB · Publicerad 11 juni

Om Saltå Kvarn
Saltå Kvarn AB är ett ekologiskt matföretag. Samtliga produkter är certifierade enligt KRAVs regler och kommer från ett jordbruk som inte tillåter konstgödsel eller syntetiska bekämpningsmedel. Huvudkontoret och kvarnen ligger ca 2 mil söder om Södertälje. Vi producerar ekologiska mjöler, gryner, müsli mm i kvarnen och bakar ett flertal brödsorter i två bagerier. Företagets produktionssätt är inriktat på hög, naturlig kvalitet och minimal miljöpåverkan. Vår vision är att ge makten tillbaka till människan som vill göra det goda valet

Ditt uppdrag
Som kontorsassistent på Saltå Kvarn kommer du under sommaren besitta en bred och varierande roll. Den ena delen av rollen fokuserar på att assistera inköpsavdelningen med bland annat:
  • Leveransbevakning av inkommande ordrar
  • Bokning av frakt
  • Leverantörskontrakt vid behov
  • Enklare bokföring i Visma
  • Scanning av fakturor
  • Ankomstkontroll vid leverans
Den andra delen av rollen fungerar som en first line-funktion och inriktar sig på företagets konsumentkontakt vilket innebär att vara kontaktperson för frågor från både konsumenter och beställare. Dessa frågor kan komma in både via telefon, mail och företagets växel. Uppdraget startar 2/7 och pågår fram till den 3/8.

Din bakgrund
För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna tror vi att du är en utåtriktad person som på ett naturligt sätt skapar kontakter och trivs med att arbeta brett och självständigt på ett prestigelöst sätt.

Då rollen inte kräver någon specifik utbildningsbakgrund är det de personliga egenskaperna som blir avgörande och som person är du initiativtagande och tycker det är roligt att lära dig nya saker och ha flera olika kontaktytor. Att du levererar hög service och utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet och god struktur ser du som en självklarhet. Har du ett intresse för ekologi och/eller mat ser vi att du kommer trivas extra bra i rollen och har du systemvana sedan tidigare är detta meriterande.

Semestervikariatet kommer inledas med en gedigen introduktion tillsammans med flera olika kollegor.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Lisa Andelius (la@kimm.se, 0766202971) och konsultchef Stina Bylund (stina.bylund@thepace.se, 0766202931. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
24 juni
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Assistent

Inga fler liknande jobb tillgängliga