STAYHOT AB · Publicerad 2 dec 2019

Bli en del av ett snabbt växande familjeföretag med en rolig & kreativ arbetsmiljö! Vi söker vår nya stjärna, vår klippa och vår spindel i nätet. Du kommer att jobba med orderadministration, kundservice, försäljning och mycket mer!

Stayhot är en ledande tillverkare och återförsäljare av varmhållningsprodukter till storköksbranschen.
Vi designar, tillverkar och säljer nyskapande produkter till restauranger, hotell och storkök i både Sverige och utomlands.


Vi är ett familjeföretag, grundat 1986, som de senaste åren haft en stark tillväxt och idag är 14 anställda. Vi värdesätter den familjära, engagerande och gemytliga känsla som finns inom företaget och vi gör vårt bästa för att sprider den till både kunder och leverantörer. Vi gör det som krävs för att göra det lätt, roligt och självklart att välja STAYHOT.

Vi är ett ungt team där alla på företaget har en chans att vara med och påverka vilket resulterar i en rolig och effektiv arbetsplats. Vår ambition med kontoret är att skapa en energistinn hub där produktdesign blandas med kundbesök, tillverkning, lager, utställning och mycket mer.

Vårt nybyggda gym erbjuder lättillgängliga träningsmöjligheter och kaffet är nymalet varje morgon. Vi erbjuder en arbetsplats med frihet och flexibilitet där det är högt i tak med en gemytlig familjekänsla och atmosfär.

Rätt inställning prioriteras över erfarenhet och hos oss finns mycket goda chanser att lyckas om du ser dig själv som en ambitiös, noggrann och pigg doer som ser till möjligheterna. Vi tror att du tycker det är en självklarhet att alltid prioritera kundens behov och alltid ser till företagets bästa, nästan som Stayhots första slogan som var: Who cares wins!

Om rollen
Denna tjänst är en bred och varierande roll där du ges möjligheten och ansvaret att vara en central del i den administrativa och kundbemötande dagliga driften, vilket inkluderar:

· Orderhantering: Hantera orderar som inkommer via mejl, telefon och e-handel. Därefter handleda orderna via lager samt leveranser, kommunikation med kunden och tillslut fakturering. Vi använder oss av Fortnox och Unifaun. Och till sist men verkligen inte minst, se till att kunden är nöjd och fullinformerad samt följa upp försälningen.

· Kundservice: Hjälpa våra befintliga samt potentiella kunder med vad det ha vill ha hjälp med på ett sätt som förmedlar glädje och skapar mervärde för kunden och företaget. Vi tror att du delar vår bild av att god merförsäljning är god kundservice.

· Spindeln i nätet: Du har full koll på inköp, inkommande leveranser. Du synkar kommunikationen mellan kontoret, produktionsteamet och lagerpersonalen.
I rollen ingår även ansvar för vissa, men inte alla, varuinköp.

Passande profil: I den här rekryteringsprocessen sätter vi ett stort värde på dina personliga egenskaper och din inställning. Vi söker en kollega med ett glatt bemötande och en 'can-do' attityd som lämnar ett gott intryck hos våra kunder. Det är viktigt att du har en positiv inställning och proaktiv attityd till ditt arbete där du kan ta egna initiativ. Du trivs på en arbetsplats där man bryr sig om varandra och är prestigelös och kan hjälpa till där det behövs. För rätt person med viljan finns stora möjligheter att växa in i nya roller och utmaningar i alla nivåer av företaget!

Eftersökta kvalifikationer: Erfarenhet av kundservice och administration i någon form är meriterande. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Praktisk information
Omfattning: Heltidstjänst och tillsvidareanställning med 6 månader prövotid
Placering: Sollentuna
Ersättning: Fast månadslön med möjlighet till årsbonus.

Vi kommer att intervjua kandidater löpande och tjänsten ämnas tillsättas så snart som möjligt.

Vi uppmanar dig därför att visa ditt intresse för rollen redan idag!
+ Läs mer om jobbet

Inga fler jobb från STAYHOT AB tillgängliga

Inga fler liknande jobb tillgängliga