Academic Work · Publicerad 2 juni 2021

Nu söker vi dig som tycker om att leverera en bra kundupplevelse och har ett intresse för IT! Questback söker en Customer Support Representative. Välkommen in med din ansökan!

Information om uppdraget

Hos Questback kommer du ingå i ett nordiskt team på supportavdelningen som hjälper sina kunder främst i Sverige, Norge och Finland. Supportavdelningen är en viktig del av organisationen eftersom de också hjälper till i olika projekt för både produkt och utveckling. Förvänta dig därför en varierande och utmanande roll där inlärningskurvan är brant.

Hos Questback erbjuds du
  • Platta hierarkier och korta beslutsvägar
  • Motiverade och hjärtliga kollegor och en stark laganda baserad på respekt och förtroende
  • Frihet att utvecklas inom flera områden
Arbetsuppgifter
  • Kundtjänst för Questback Essentials-användare via e-post, telefon och chatt
  • Genomföra utbildning av kunder i klassrum och via webinarier
  • Bidra till ökad användande och värdeadderande försäljning till existerande kunder
  • Genomföra mindre konsultuppdrag för kunder vid behov
  • Stödja kollegor internt i Questback, inklusive utbildning/ kompetensöverföring
  • Delta och hjälpa till i Questbacks interna projekt
Vi söker dig som
  • Har tidigare erfarenhet att arbeta inom IT i en kundstödjande roll
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då kommunikationen kommer att ske på båda språken
Det är meriterande om du:
  • Har en utbildning inom IT
  • Har arbetat med SaaS
  • Har arbetat med att hålla i utbildningar
Som person är du:
  • Kommunikativ
  • Ansvarstagande
  • Orädd
Övrig information
  • Start: augusti
  • Omfattning: rekrytering
  • Placering: Kungsgatan 48, just nu remote och framgent kommer detta att vara flexibelt
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Questbacks önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Questback grundades 2000 och är en världsledande leverantör av feedbackverktyg som levererar en komplett plattform för insamling av medarbetar- och kundupplevelsesdata för att hjälpa kunderna att komma vidare. De tror på att fånga och agera på insiktsbaserade data har kraften att transformera organisationer, vilket resulterar i kontinuerlig innovation och konkurrensfördel. Med över 4700 kunder i 50 länder är Questback det beprövade sättet att få insikter och kraftomvandling genom insiktsbaserade data.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
Löpande
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler liknande jobb tillgängliga