Azets · Publicerad 13 okt

Har du arbetat inom lön tidigare och har ett djupare intresse dig för expat frågor? Nu har du chansen att få specialisera dig inom detta och bli vår expert!

Som Expatriate Manager är du vår expert inom området och vill hjälpa oss arbeta mer strukturerat kring detta. I rollen kommer du få utveckla och kvalitetssäkra arbetet med expatriater och ansvara för utbildning av organisationen. Din placering kommer vara på vårt kontor på Kungsholmen eller i Upplands Väsby och du rapporterar till Affärsområdesansvarig.

Det här är en ny roll för oss och du kommer ha goda möjligheter till att påverka innehållet i rollen och hur vi ska arbeta strategiskt kring dessa frågor. Rollen innebär många kontaktytor då du förväntas konsultera och utveckla dina kollegor och våra kunder inom området.
Hos oss finner du ett spännande arbete i en miljö där du ständigt utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi i teamet arbetar alla med lön och här finns goda möjligheter att utbyta kunskap och för dig att göra framsteg i din karriär! Hos oss är Payroll kärnverksamheten och din kunskap och erfarenhet är det som skapar värde.

Du blir en del av ett team med hög kompetens och engagemang där vi drivs av att vilja göra något bra tillsammans. Azets är en av de ledande i branschen på digitalisering och automatisering av processer. Kunderna är många och olika, både svenska och internationella, vilket gör att vi får variation och lär oss nytt. Vi har också en egen utbildningsakademi för din kontinuerliga kompetensutveckling.

Dina arbetsuppgifter
  • Utbildning av personal
  • Producera material/mallar för arbetsstruktur
  • Kvalitetssäkring av befintliga och nya kunder (tillsammans med lönekonsult)
  • Rådgivning, både internt och externt
  • Följa med på kundmöten
  • Är konsulternas stöd i dagliga frågor
  • Stöd vid upplärning av konsulter
Vem är du?
  • Erfarenhet av bred lönehantering, minst tre år.
  • Förståelse för hela löneprocessen
  • Erfarenhet av arbete med expatriater
För att du ska lyckas i rollen ser vi att du är kommunikativ som person som uppskattar att dela med dig av kunskap. Då rollen är ny önskar vi att du är en driven person som uppskattar att få utveckla rollen tillsammans med oss. Självklart kan du svenska och engelska flytande i både tal och skrift.

Intresserad?
Inte redo att söka ännu, du kanske har ett par frågor först? Kontakta Cecilia Jerresand på 070 561 24 83 eller cecilia.jerresand@azets.com
Vi kallar till intervjuer löpande.

Expatriate, lön, expat, löneadministratör, lönespecialist
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Azets är den ledande leverantören av tjänster inom redovisning, löner, HR, bemanning och konsulttjänster i Norden. Vi förenklar och stöder företag i deras tillväxt. Våra 2500 engagerade medarbetare, uppdelat i 83 kontor, som betjänar mer än 20.000 kunder inom ett brett spektrum av branscher. År 2016 var omsättningen 2 miljarder. Azet levererar en unik kombination av industrins specialisering, lokal närvaro smart teknik och kundanpassade lösningar. Vi gör data till insikt, så att våra kunder kan arbeta smartare och fatta bättre beslut. Azets är vårt nya namn efter försäljningen av Visma Services och vi etablerades 2016 som ett nytt och oberoende företag. Nu fokuserar vi hårdare än någonsin tidigare på att skapa värde för våra kunder.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
26 okt
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi, HR & Personal
Visa var
Rekryteringen hanteras av
Azets Insight AB

Inga fler liknande jobb tillgängliga