Azets · Publicerad Idag 00:00

Har du en förmåga att driva projekt framåt, erfarenhet inom lön och är en fena på att engagera dina medarbetare? Vi utökar nu vårt team med en uppstartkoordinator med placering på Kungsholmen eller i Upplands Väsby.

Som uppstartskoordinator ansvarar du för implementeringen av våra nya kunder. Du har det övergripande ansvaret för hela implementeringen och ansvarar för projektets resultat. Detta innebär att du är huvudkontaktperson gentemot vår kund under implementeringen och säkerställer att vi får in rätt data för att kunna genomföra uppsättning av aktuella system/tjänster.

Du kommer tillhöra våra uppstartsteam där vi har kontinuerliga och täta avstämningsmöten för att du ska få vägledning och stöttning längs projektets gång. I vårt team finns en hög kompetens och engagemang där vi drivs av att vilja göra något bra tillsammans. Kunderna är många och olika, både svenska och internationella, vilket gör att vi får variation och lär oss nytt. Vi har också en egen utbildningsakademi för din kontinuerliga kompetensutveckling.

Du arbetar tätt ihop med lönekonsulten som ska arbeta med den nya kunden och med uppstartskonsulten som genomför uppsättningarna i systemet. I projektet arbetar och kommunicerar du även med våra kollegor i Rumänien och du planerar även in överlämning av arbetsuppgifter i den löpande löneprocessen
Hos oss finner du ett spännande arbete i en miljö där du ständigt utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi i teamet arbetar alla med lön och här finns goda möjligheter att utbyta kunskap och för dig att göra framsteg i din karriär! Hos oss är Payroll kärnverksamheten och din kunskap och erfarenhet är det som skapar värde.

Dina arbetsuppgifter:
  • Resultatansvar för projekt
  • Boka in och delta på löpande möten med kund
  • Säkerställa överlämning av arbetsuppgifter till Rumänien
  • Stödja projektmedlemmarna i arbetet att nå implementeringens mål
  • Säkerställa god kommunikation till berörda kring projektet
  • Beställning för implementering av aktuella system och andra aktuella tjänster
Vem är du?
Vi tror att du har erfarenhet av lönehantering och projekthantering. Vi behöver dig som trivs med att arbeta med moderna arbetssätt och IT-system, som tycker om att samarbeta och inspirera dina kollegor. Du som gillar att ta fullt ägarskap för dina arbetsuppgifter och som är van vid att ha kunden i fokus. Självklart kan du svenska och engelska flytande i både tal och skrift.

Intresserad?
Inte redo att söka ännu, du kanske har ett par frågor först? Kontakta Cecilia Jerresand på 070 561 24 83 eller cecilia.jerresand@azets.com
Vi kallar till intervjuer löpande.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Azets är den ledande leverantören av tjänster inom redovisning, löner, HR, bemanning och konsulttjänster i Norden. Vi förenklar och stöder företag i deras tillväxt. Våra 2500 engagerade medarbetare, uppdelat i 83 kontor, som betjänar mer än 20.000 kunder inom ett brett spektrum av branscher. År 2016 var omsättningen 2 miljarder. Azet levererar en unik kombination av industrins specialisering, lokal närvaro smart teknik och kundanpassade lösningar. Vi gör data till insikt, så att våra kunder kan arbeta smartare och fatta bättre beslut. Azets är vårt nya namn efter försäljningen av Visma Services och vi etablerades 2016 som ett nytt och oberoende företag. Nu fokuserar vi hårdare än någonsin tidigare på att skapa värde för våra kunder.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
21 okt
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Visa var
Rekryteringen hanteras av
Azets Insight AB

Inga fler liknande jobb tillgängliga