Entercard · Publicerad 16 okt

EnterCard söker nu 3 stycken serviceinriktade säljare till deras nya savedesk avdelning. Låter det intressant? Sök idag!

Har du intresse för försäljning, kundrelationer och kundtjänst? Vill du bearbeta befintliga kunder och få dem att förlänga sina tjänster? Vill du vara med att bygga upp en helt ny savedesk avdelning på EnterCard där högsta kundnöjdhet står i fokus? Nu har du chansen att utvecklas i en spännande roll på ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som medarbetare på Savedesk avdelningen på EnterCard kommer du få en viktig säljande roll där du bearbetar befintliga kunder. Ditt uppdrag är att utvärdera situationen, hitta den bästa lösningen och göra kunden nöjd. Här får du även chansen att vara med att utveckla nya rutiner och processer för den nya avdelningen. Dessutom får du lära dig en hel del om betal- och kreditkortsprodukter, samt ekonomi- och finansieringslösningar...

Dina framtida arbetsuppgifter
  • Bearbeta befintliga kunder och få dem att förlänga sina tjänster
  • Kontakta kunder som besvarat EnterCards kundundersökning
  • Kontakta kunder för att stämma av vad de tycker om EnterCards produkter.
  • Bygga upp en relation med kunden och skapa ett förtroende
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer ingå i ett team på totalt fyra stycken medarbetare. Ni kommer att sitta i moderna lokaler centralt i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med god chans till överrekrytering. Start är tänkt till den 1 oktober.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som tidigare jobbat med försäljning, gärna kallförsäljning, och har ett intresse för att skapa långsiktiga relationer. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad och kommunikativ då du kommer att jobba med komplexa frågor. Du kommer att hantera en stor mängd samtal vilket gör det viktigt att du är ambitiös och uthållig. Du stävar efter att ge en högkvalitativ service till kunder för att skapa förtroende och vinna dem tillbaka. Du föredrar att jobba i team och är flexibel. Du talar svenska och engelska obehindrat då du kommer jobba med internationella kunder, samt har en god vana av att jobba i system.

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga