GS1 Sweden · Publicerad 19 aug 2019

GS1 Sweden har mycket spännande på gång och söker nu ytterligare två serviceinriktade personer till deras kundservice i Stockholm

Brinner du för att leverera högsta möjliga service till kunder? Vill du jobba i en spännande produkt på ett expansivt företag? Nu har du chansen att få jobba med kundservice på GS1 Sweden tillsammans med ett härligt gäng i fantastiska lokaler i centrala Stockholm. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att vara med att fortsätta bygga/utveckla en välfungerande kundserviceavdelning där kunden alltid är i fokus. GS1 arbetar kontinuerligt med att förbättra dokumentation/kundsupportstöd, teknik och arbetsprocesser. Här får du möjligheten att utvecklas i din roll inom kundservice då du får möjligheten att hålla utbildningar om produkterna/tjänsterna och närvara vid kundmöten. Det här är ett vikariat på tre år och du kommer att arbeta tillsammans med mycket kompetenta kollegor som månar om varandra.

Dina framtida arbetsuppgifter

Rollen som kundservicemedarbetare innebär:
  • Ge kundservice per telefon och mail inom first- och secondline support
  • Ärendehantering
  • Hantera beställningar, uppsägningar och överlåtelser av produkter och tjänster
  • Svara på faktura/ekonomifrågor
  • Hålla i utbildningar samt kundmöten
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Kundsupporten är idag telefon- och mailbaserad. För att öka kunskapen om GS1-standarden genomförs klassrumsledda utbildningar i GS1 Swedens interaktiva mötesrum, Concept Centre. Du som kundservicemedarbetare kommer att vara delaktig i att hålla dessa utbildningar. Resor inom Sverige kommer att förekomma.

Tjänsten är på heltid och är ett tre års vikariat. start är snarast och GS1 erbjuder bra förmåner. Arbetsklimatet präglas av lojalitet, empati och ett nära samarbete.

VEM ÄR DU?

Som person är du nyfiken, positiv och trivs med samarbete. Du är duktig på att skapa och underhålla goda relationer, har tydligt kundfokus och lätt för att förklara för andra. Du är lösningsorienterad och när det behövs även ett stort tålamod. Då verksamheten har en stor produktportfölj är det viktigt att kunna förstå och analysera frågor och skapa kundnytta.

Du som söker har minst 3 års erfarenhet av teknisk kundservicerelaterat arbete. Du har erfarenhet av och trivs med att hålla i utbildningar. Du är van vid att ha telefonen och datorn som främsta arbetsverktyg och har goda kunskaper i Officepaketet. Har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics eller andra CRM-system är det en fördel. Ett teknikintresse samt erfarenhet av logistik och e-handel är meriterande. Kanske har du en utbildningsbakgrund inom försäljning eller service men framförallt ett starkt engagemang och driv i det du gör. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Talar du något ytterligare språk är det positivt.

Meriterande om du tidigare har erfarenhet av att ha arbetat med artikelinformation (masterdata).

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga