Gazella Business Support AB · Publicerad 1 okt 2021

Vi på Gazella Business Support söker nu dig som är redo för en ny utmaning och vill axla rollen som Business Coordinator i Swecos nya affärsstödssupport. Kanske jobbar du idag med service och support och vill bredda din kunskap inom en affärsstödjande verksamhet. Vi tror att du har tidigare kunskap inom HR, lön, marknad, kommunikation, facility management eller ekonomi och ser nu en möjlighet att bredda dig i din kommande roll. Du behöver trivas i en kommunikativ roll och ha en naturlig förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vi kommer intervjua kandidater löpande för denna tjänst och ber dig därför skicka in ditt CV redan idag!

Vad Sweco erbjuder dig
I den här rollen välkomnas du till ett team på cirka 15 personer som alla delar målbilden att erbjuda vår verksamhet en kundservice i världsklass. Här erbjuds du en konstant utveckling och engagerade kollegor som tillsammans med dig kommer vara med och bidra till den fortsatta utvecklingen och effektiviseringen av vårt supportarbete. Du kommer ha nära kontakt med verksamheten, övriga affärsstödjande funktioner, leverantörer och kunder.

"Varför jobba med mig?
Jag tycker om människor, är lösningsorienterad och drivs av utveckling. Jag inspireras av människor som tar ansvar och får saker att hända. Jag tror på teamwork och att vi är starka tillsammans. På Sweco värnar vi om ett hållbart arbetsliv och i min roll som ledare är jag mån om att du har goda förutsättningar att utföra ditt arbete. Jag tror på individens potential och att det mesta är nåbart så länge man är villig att jobba för det."
- Gruppchef Jenny Palmgren

Din utmaning
  • Hantera supportärenden inkommande både via telefon och ärendehanteringssystem.
  • Hantera interna ärenden som berör HR, redovisning, kund och leverantörsreskontra, lön, FM/kontorsdrift, juridik KMA (Kvalitet, Miljö, Arbetsmiljö) och kommunikation.
  • Registrera och vidarebefordra förändringsönskemål.
  • Delta i tjänsteleverans enligt fördefinierade ramar.
  • Vidarebefordra ärenden som ej ska/kan lösas i supporten till relevant gruppering.
  • Uppdatera kunskapsdatabas och bygga egna kunskaper för att kunna förbättra personlig lösningsgrad.
  • Bidra till utveckling av supportarbetet och verktyg som används inom området.
  • Bidra till att identifiera utbildningsbehov inom Sweco Sverige.
Erfarenhet
Rollen innebär att du kommer vara verksam inom många områden och dagligen jobba med olika system. Att vara IT-/systemintresserad är därför en absolut tillgång. Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll inom kundservice eller av supporterande karaktär. Har du en relevant erfarenhet och/eller utbildning är det förstås starkt meriterande.

Personliga egenskaper
För att trivas i rollen är hantverket att ge god service och support en självklarhet för dig. Vi ser att du är en person som är nyfiken och har en vilja och förmåga att lära dig mer. Det ständiga lärandet är centralt i vårt uppdrag. Du har en god samarbetsförmåga, ett positivt och serviceinriktat sätt samt är driven och utför dina arbetsuppgifter på effektivt och noggrant sätt.

Om Sweco
Sweco planerar och utformar framtidens hållbara samhällen och städer. Tillsammans med våra kunder utvecklar våra 17 500 arkitekter, ingenjörer och andra specialister lösningar för att hantera urbaniseringen, ta vara på digitaliseringens möjligheter och göra framtidens samhällen mer hållbara. Sweco är det ledande konsultföretaget inom teknik och arkitektur i Europa med en omsättning på cirka 20,6 miljarder SEK. Företaget är noterat på Nasdaq Stockholm. För ytterligare information, www.swecogroup.com.

Ansökan
Har vi fångat ditt intresse? Ansök genom att registrera ditt CV. Den här rekryteringen samarbetar Sweco med Gazella Business Support. Har du frågor är du välkommen att kontakta Moa Kalström som är ansvarig rekryterare för denna tjänst på: moa.kalstrom@gazella.se

Gazella Business Support arbetar ständigt med en rad spännande bolag, i flera olika branscher. Skicka in ditt CV för att öka dina chanser till nya jobbmöjligheter!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Gazella Business Support strävar efter att vara den givna leverantören av personal med administrativa och verksamhetsstödjande roller och tillsätter tjänster inom office, inköp, administration och support. Vi hyr ut och rekryterar till bade stora och sma foretag inom alla olika branscher, fokuserat pa Stockholm med omnejd. Gazella Business Support, GBS är ett dotterbolag till Gazella AB, som är specialister på personal inom ekonomi och finans. Vart kraftfulla och skraddarsydda searchverktyg i kombination med proaktiva intervjuer och en uppdaterad kandidatbank, ökar precisionen och minimerar leveranstid. Pa detta satt kan vi garantera den snabba, flexibla och traffsakra leverans som kannetecknar Gazella.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
29 nov 2021
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi, HR & Personal

Inga fler liknande jobb tillgängliga