Gazella Business Support AB · Publicerad 31 maj 2021

Vi söker nu dig som är redo för utmaningen att bli Supply-Chain Coordinator till vår kund som arbetar inom FMCG i centrala Stockholm. I denna roll kommer du att tillhöra supplay chain teamet? På 4 kollegor som arbetar tätt tillsammans med försäljning och produktion. Vi söker dig som kan börja omgående då tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader, med goda möjligheter till överrekrytering efter uppdragets slut. Vi kommer att intervjua kandidater löpande för denna tjänst och ber dig därför skicka in ditt CV redan idag!

Din utmaning
  • Daglig koordinering av försäljningsordrar, produktionsordrar och leveransplaner.
  • Planering av utgående och ingående varor i sortimentet.
  • Hantera leveransens pappersarbete som fakturor, följesedlar och returer.
  • Vara kontaktperson mot företagets kunder och leverantörer.
  • Lagerhantering.
Erfarenhet
Vi söker dig som har minst 2-3 års erfarenhet från en koordinerande roll inom supply-chain och det är starkt meriterande om du även har en akademisk utbildning inom ekonomi eller logistik. Du är flytande i engelska, både skriftligt och muntligt och har god vana av att arbeta i Excel där du behärskar funktioner som pivot-tabellering och leta-rad.

Personliga egenskaper
Till denna roll söker vi en positiv och nyfiken person som drivs av utmaningar och har ett öga för att kunna upptäcka eventuella fel men då ser lösningar framför problem. Då detta är en koordinerande roll ser vi att du har en god organisatorisk och administrativ förmåga. Du är också en ansvarstagande och självgående person samtidigt som du är bra på att samarbeta och trivs i en roll med många kontaktytor.

Vad Gazella Business Support erbjuder dig
Bli en del av Gazella Business Supports konsultnätverk! Vi är övertygade om att konsultuppdrag skapar möjlighet att snabbt samla på sig mycket erfarenhet från olika branscher, testa olika företagsformat och möta olika organisationsstrukturer och kulturer. Vi arbetar ständigt med en rad spännande bolag i flera olika branscher och erbjuder dig konsultuppdrag som passar dina behov. Som anställd konsult hos Gazella Business Support får du ta del av våra nätverkande och roliga event och du erbjuds friskvårdbidrag och pension. Gazella Business Support vill vara din långsiktiga partner genom karriären. Hos oss kan du lita på omtanke för din trivsel, uppföljning och utveckling.

Ansökan
Har vi fångat ditt intresse? Ansök via knappen nedan! Har du frågor är du välkommen att kontakta Julia Dahl om är ansvarig rekryterare för denna tjänst på: julia.dahl@gazella.se.

Gazella Business Support arbetar ständigt med en rad spännande bolag, i flera olika branscher. Skicka in ditt CV för att öka dina chanser till nya jobbmöjligheter!

Vi använder ditt CV för att hitta relevanta jobb för din profil. Genom att gå vidare i processen nedan och trycka på knappen "Ladda upp CV och sök tjänsten" godkänner du att vi samlar in och lagrar dina personuppgifter.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Gazella Business Support strävar efter att vara den givna leverantören av personal med administrativa och verksamhetsstödjande roller och tillsätter tjänster inom office, inköp, administration och support. Vi hyr ut och rekryterar till bade stora och sma foretag inom alla olika branscher, fokuserat pa Stockholm med omnejd. Gazella Business Support, GBS är ett dotterbolag till Gazella AB, som är specialister på personal inom ekonomi och finans. Vart kraftfulla och skraddarsydda searchverktyg i kombination med proaktiva intervjuer och en uppdaterad kandidatbank, ökar precisionen och minimerar leveranstid. Pa detta satt kan vi garantera den snabba, flexibla och traffsakra leverans som kannetecknar Gazella.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
29 juli 2021
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi
Underkategori
Inköpare

Inga fler liknande jobb tillgängliga