Human Capital · Publicerad 18 juli 2019

Din utmaning
  • Leverantörsreskontra
  • Ta emot fakturor, ankomstregistrera
  • Kontera och skicka på attest
Din bakgrund
  • Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet i en roll som ekonomiassistent
  • Meriterande om du har arbetat i Fortnox tidigare men inget krav
  • Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
  • Som person är du noggrann, lättlärd och prestigelös!
Din ansökan

Skicka gärna in ditt CV till oss på Human Capital redan idag då intervjuer sker löpande. För mer information vänligen kontakta Mathilda Söderström på 070-777 34 23 eller mathilda.soderstrom@humancapital.se.
#LI-DNI

Om företaget

Vi på Human Capital är specialister på rekrytering och interimslösningar av juridik- och ekonomitjänster sedan 2006. Det innebär att vi både har lång erfarenhet och ett brett nätverk med över 9500 intervjuade kandidater och 2500 tillsatta positioner, både för anställning och interimslösningar. Vi arbetar mot 50% av OMX30, men vi arbetar även mot mindre onoterade bolag.

Vi tror på att matcha rätt kompetens med rätt typ av tjänst hos rätt organisation. Tack vare vår erfarenhet och vårt breda nätverk har vi blivit specialister på just detta, att på ett snabbt och tryggt sätt få rätt person till rätt plats.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Vi söker just nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontran till ett konsultuppdrag på deltid, ca 2 dagar/vecka, med start omgående och 6 månader framåt med möjlighet till överrekrytering för rätt person. Du kommer assistera den som är ekonomiansvarig.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
31 aug 2019
Omfattning
Deltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi
Underkategori
Ekonomiassistent

Inga fler liknande jobb tillgängliga