Poolia kontor · Publicerad 7 sept

Till CompuGroup Medical i centrala Stockholm söker vi nu en receptionist/ administratör. Du kommer att börja arbeta som konsult via Poolia som sedan övergår till en anställning hos CGM. Tjänsten är på heltid och beräknas starta så snart som möjligt.

Är du flexibel och vill jobba med varierande arbetsuppgifter samtidigt som du har en hög administrativ förmåga så är det här rätt jobb för dig.

Arbetsuppgifter

Som Receptionist/ Administratör på CGM kommer du att jobba med varierande administrativa arbetsuppgifter såsom ansvara för receptionen, kontorets utseende och service gentemot kollegor. Du kommer att administrera CGM:s tjänstebilar samt stötta deras övriga avdelningar (Sälj, HR, Marknad, Finance m.fl.) med olika administrativa arbetsuppgifter. Det ingår även i dina arbetsuppgifter att bemanna växeln, ansvara för inköp samt ta emot leveranser och hantera post. Det vill säga ditt arbete kommer vara väldigt omväxlande, den ena dagen är inte den andra lik.

Om dig

Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du har tidigare erfarenhet av receptionist- och växelarbete och du ska ha god kunskap i Office paketet och är van att jobba i olika system. Vidare behärskar du Svenska och Engelska flytande i tal och skrift.

Som person är du strukturerad och har en hög servicenivå. Du är utåtriktad och då du har mycket kontakt med såväl externa parter som internt inom bolaget är det viktigt att du är kommunikativ och samarbetsvillig. Du är flexibel och behåller fokus när du har flera olika arbetsuppgifter. Du har en personlig mognad är trygg, stabil och har självinsikt, du ser relationer i sitt rätta perspektiv och skiljer på det personliga och professionella.

För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
26 sept
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Reception