SJR · Publicerad 20 maj 2020

Nu söker vi på SJR dig som tidigare har erfarenhet av Treasury eller Backoffice? Vi söker nu en Treasuryassistent för ett uppdrag på 3-4 månader på 50 % med start i mitten av juni. Vår kund är en välkänd telekomoperatör. I och med Covid-19 kommer du att jobba på distans med stöttning av dina två kollegor digitalt. Självklart finns det möjlighet till att träffas fysiskt vid upplärning.

Arbetsuppgifter;

Du kommer tillsammans med dina kollegor ansvara för b.la;
  • Hantering av cash-poolerna
  • Säkerställer att finansiella betalningar betalas/kommer in
  • Avstämning av bankkonton
I tjänsten ingår även att sammanställa valutaexponeringar och vara behjälplig

där dina kollegor behöver stöttning. Tjänsten ställer krav på att du har lätt för att ta till dig information lätt, förstår helheten och flödet samt att du är noggrann.

Din profil;

Vi söker dig som har en universitetsutbildning inom ekonomi och har arbetat med backoffice uppgifter sedan tidigare. För att trivas hos kunden tror vi att du har jobbat med liknande arbetsuppgifter och vill fortsätta att utvecklas.

Du trivs med att arbeta självständigt och är van att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vidare är du initiativtagande, strukturerad med en god administrativ förmåga. Du är flytande i både tal och skrift i svenska och engelska.

Lite mer information;

Konsultuppdraget är start i juni 2020-08-31 på 50% med anställning hos SJR. Urvals- och intervjuarbetet kommer att ske löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter kommer att behandlas konfidentiellt.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Levin på 076 647 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-06-05.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.


Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.


Titel:
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
19 juli 2020
Omfattning
Deltid
Antal Tjänster
1
Underkategori
Bank & Finans
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga