Sigma · Publicerad 7 dec

Till kund söker vi dig som gillar administration, service, kund- och leverantörskontakt samt är bra på ordning och reda. Som person tror vi att du är noggrann, driven, social och van att ha många bollar i luften samtidigt.

Dina arbetsuppgifter:
Som konsultadministratör har du ett varierande arbete där service och administration är en viktig del. Du kommer bl.a. att få ansvara för:
  • Hantering av tidrapporter, fakturaunderlag och fakturor
  • Utreda avvikelser
  • Onboarding och offboardingadministration
  • Upprätta avtal och sköta arkiveringen av dessa
  • Uppföljning av uppdrag och konsulter
  • Arrangera nätverksträffar och konsultevents
Din profil:
Vi tror att du har något års erfarenhet av liknande arbete inom service, administration och gärna även ekonomi. Du är flytande i svenska och engelska och är en van användare av Office-paketet samt har lätt för att sätta dig in i nya system.
Som person är du noggrann, driven, social, har god simultankapacitet och en hög känsla för service och administration. Dessutom tror vi att du har lätt för att samarbeta med olika människor och bidrar till ett gott arbetsklimat.
Meriterande är om du har arbetat inom bemannings-, rekryterings- eller konsultbranschen tidigare.

Övrigt:
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid och du kommer att utgå ifrån kundens kontor inne i Stockholm city. Start enligt överenskommelse.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonsdatum.

Din ansökan:
Tycker du att tjänsten verkar intressant, stämmer väl in på din kompetens och är en roll som du skulle vilja ta dig an? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig Maria Söderlund på maria.soderlund@sigma.se
Vi behandlar inkomna ansökningar löpande och tjänsten ska tillsättas snarast, så sök redan idag!
+ Läs mer om jobbet

Inga fler liknande jobb tillgängliga