Xllnc Advise · Publicerad 20 okt

Du kommer att sitta ute hos vår kund som first Line supporttekniker i centrala Stockholm med nära till kommunikationer. Dina arbetskamrater kommer att vara ett ungt gäng med högt i tak och som har roligt tillsammans.

Företaget du kommer sitta hos har en IT miljö där du kommer att få en bred kunskap om mycket samt få ett stort förtroende och även varierande arbetsuppgifter.

Dina arbetsuppgifter

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Teknisk support via telefon och mail till slutanvändare
  • Felsökning av nätverk samt mjuk- och hårdvara
Din profil

Xllnc Advise söker dig som är teknikintresserad, serviceinriktad och tycker om när det händer mycket. Du ska även tycka om problemlösning och vara stresstålig. Det är viktigt att du trivs med att växla mellan att arbeta självständigt och har lätt för att samarbeta med andra.

Krav

* IT-gymnasium alternativt liknande kunskaper

Meriterande
  • Support via telefon
  • Kunskaper inom Active Directory
  • Kunskaper inom ITIL
Om oss

På Xllnc Advise värdesätter vi varje individs utveckling. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Vi värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Uppdraget är en del av vår konsultuthyrning. Du kommer vara anställd av Xllnc Advise och arbeta som konsult hos vår kund.

Villkor

Arbetstider: 17-22 samt helg
Ort: Stockholm
Start: Omgående
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
28 feb
Omfattning
Deltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support