Xllnc Advise · Publicerad 3 aug

Vi söker för kunds räkning en driven och duktig supporttekniker som vill göra karriär inom IT!

Dina arbetsuppgifter

Xllnc Advise söker en supporttekniker till vår kunds servicedesk i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta tillsammans med ett gäng härliga kollegor i fräscha och ljusa lokaler.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Teknisk support via telefon och mail till slutanvändare
  • Kontohantering i Active Directory
  • Felsökning av både mjuk- och hårdvara
Din profil

Xllnc Advise söker dig som är teknikintresserad, social, driven och serviceinriktad. Du ska även tycka om problemlösning och vara stresstålig. Det är viktigt att du trivs med att växla mellan att arbeta självständigt och har lätt för att samarbeta med andra.

Krav:
  • Minst 1 års erfarenhet av servicedesk
  • Du ska kunna behärska svenska samt engelska både i tal och skrift.
Meriterande:
  • Van vid att arbeta i olika ärendehanteringssystem
  • Erfarenhet inom Active Directory
  • Kunskaper inom ITIL
Om oss

På Xllnc Advise värdesätter vi varje individs utveckling. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Vi värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Xllnc Advise och arbeta som konsult ute hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcker sig långsiktigt framåt förutsatt att alla parter är nöjda.

Villkor

Arbetstider: skiftgång 07-22 + 1 helgdag var 6e vecka
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Start: Omgående

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
31 aug
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support