Xllnc Advise · Publicerad 26 aug

Vi söker dig som är en engagerad, kunnig person som vill bli vår nya kollega med ett brinnande intresse för IT och teknik. Du har erfarenhet att arbeta som supporttekniker eller motsvarande roll sen tidigare och möjlighet att snabbt kunna sätta dig in i nya IT-miljöer.

Dina arbetsuppgifter

Din roll som supporttekniker är varierande och du kommer att arbeta i en intensiv miljö där dina uppgifter är att hantera och lösa tekniskt komplicerade problem.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Teknisk support via telefon och mail till slutanvändare
  • Kontohantering i Active Directory
  • Felsökning av både mjuk- och hårdvara
Din profil

Xllnc Advise söker dig som är teknikintresserad, driven, lugn och har en positiv inställning. Du är nyfiken och tycker om att lösa användarnas IT-relaterade problem samtidigt som du ger den bästa möjliga servicen. Det är viktigt att du trivs med att växla mellan att arbeta självständigt och har lätt för att samarbeta.

Krav
  • Minst 1 års erfarenhet av 1st Line support
  • Du ska kunna behärska svenska samt engelska både i tal och skrift
Meriterande
  • Van vid att arbeta i olika ärendehanteringssystem
  • Kunskaper inom ITIL
Om oss

På Xllnc Advise värdesätter vi varje individs utveckling. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Vi värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Xllnc Advise och arbeta som konsult ute hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcker sig långsiktigt framåt förutsatt att alla parter är nöjda.

Villkor

Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid
Arbetstider: skiftgång 07-22 + 1 helg var 6e vecka
Start: Omgående

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
30 sept
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support