Svensk e-identitet · Publicerad 6 sept

Vill du jobba med innovativa systemlösningar och tjänster? I en miljö där frihet under ansvar, kundkontakt och problemlösning står i fokus? Och har stort intresse alternativt erfarenhet av att arbeta med support och ärendehantering? Då har vi en tjänst där du kommer att trivas! Svensk e-identitet söker nu sin nästa stjärna. Är det du?

Arbetsuppgifter

För rekrytering till Svensk e-identitet söker vi nu en engagerad supportmedarbetare!

Du kommer att arbeta i ett litet team och få varierande arbetsuppgifter inom kundsupport och administration. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för ärendehanteringen i flera administrativa system och sköter allt från nyregistrering till ändringar och avslut. Du är med i hela affärsprocessen för företagets tjänster, med fokus på att hantera inkommande samtal och mejl från företagets kunder.

Du som person

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är en driven och initiativrik lagspelare. För att du ska trivas i rollen krävs att du tycker om att ha mycket kundkontakter via telefon och e-post, samt lockas av varierande arbetsuppgifter. Du räds inte vare sig klurig problemlösning eller enklare volymregistreringar. Du är engagerad och ser det som en fördel att få vara med och utveckla nya tjänster, stödsystem och arbetssätt hos företaget.

Dina kunskaper

Vi ser att du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Du har även stor datorvana och har lätt för att skifta fokus. Om du har arbetat systemnära såsom systemförvaltare eller har någon kunskap av att utveckla system så är det mycket meriterande. Om du har någon branschkunskap eller erfarenhet från vård- och omsorg är det också ett stort plus.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
30 sept
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Underkategori
Kundtjänst

Inga fler liknande jobb tillgängliga